Som vanligt möts vi vid Badviken vid strax innan 14 på midsommar med grannar, vänner och bekanta och klär vår midsommarstång med blommor som du tar med dig! Löv kommer finnas på plats!
Vill du hjälpa till lite innan och se till att allt ”kommer på plats” hör av dig till styrelsen på medlem@svinningeudd.se .
Du som varit med förr vet pricis vad vi talar om! Ser du att du kan hjälpa till med något så gör det!
Dragspel! Fiol! och Sång!!! Som hämtat ur en Evert Taube visa!
